Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Fraude herkennen en voorkomen

Leer de verschillende soorten internetfraude herkennen en voorkomen in deze gratis cursus.

Vorig jaar kregen in Nederland 2,2 miljoen mensen te maken met internetfraude. De kans is dus groot dat ook jij weleens een (Whatsapp-)bericht, mail of telefoontje hebt gehad van een crimineel die zich voordoet als een bekende, of bijvoorbeeld als de bank.

In deze cursus leer je over de verschillende soorten fraude en kan je samen in gesprek gaan. Meld je aan via de knop hieronder!

In april staat het Digitaal Café in de Bibliotheek Salland in het teken van internetfraude. Vanaf 8 april kun je de hele maand in ons Digitaal Café langskomen met vragen over hoe je internetfraude kan herkennen en wat je kan doen om dit te voorkomen. Onze vrijwilligers beantwoorden je vragen graag!

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum dinsdag 23 april 2024