Help, de beer zoekt zijn grot!

Help jij de beer naar de grot? Het modderige varken naar de vijver? En waar gaat het konijn naartoe? Let op: Je mag niet door de hindernissen, en je mag de stenen alleen maar horizontaal of verticaal neerleggen. Kun jij de juiste route voor ze leggen?

Beginnend coderen is in kleine stappen ontdekken, bij Programmino doen we dat op twee manieren:

•  Je hebt twee gegevens: een dier en een plek, kinderen bepalen de route die bovenaan de kaart gevraagd wordt.       Met de stenen, met daarop afgebeelde pijlen, geven ze de juiste route vorm.
  •  Je hebt wederom twee gegevens: een dier en de stenen met afgebeelde pijlen, door deze te leggen zien de kinderen   waar het dier naartoe gaat.
  •  Kinderen controleren zelfstandig de juiste oplossing met de oplossingskaarten.
  •  Aanmelden via onderstaande button
Datum woensdag 8 mei 2024
Capaciteit 8
Beschikbaar 8