Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Vertelkring Sprekend Raalte

In Raalte is maandagavond 27 mei een vertelavond van Vertelkring Sprekend Raalte

Deze avond is gekozen voor het thema:'Het komt goed'! Dit is tevens de laatste vertelavond voor het zomerreces.

Dieren beloven elkaar: Op een dag komt het weer goed. Ze spreken elkaar moed in als het eens even tegenzit, beuren de ander op in tijden van tegenslag. Of ze bieden steun, zoals het vuurvliegje, dat voor licht zorgt in het plotseling donkere bos. De krekel die een somber gevoel in zijn hoofd heeft, de mier die zich dag en nacht afvraagt waar hij toch altijd zo bang voor is, de muis die zich niet durft uit te spreken, iedereen houdt vertrouwen: het komt goed. Heel veel verhalen eindigen dan ook met; zij leefden nog lang en gelukkig!

• De vertelavond start om 19:15 uur, inloop vanaf 19:00 uur. Entree is gratis.
  • Iedereen die van verhalen houdt, is welkom om te komen luisteren.
  • De vertelsters zijn Els Holland, Anneke van Telgen en Annette Kiekebosch.
Datum maandag 27 mei 2024
Tijd 19.15 tot 21.00 uur
Waar Bibliotheek Raalte
Voor wie Volwassenen (18+)