Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Informatiebijeenkomst Studiekring 50+

Je kennis verdiepen en sociale contacten opdoen. Daar draait het om bij een studiekring. Bibliotheek Ommen organiseert op 21 oktober een informatiebijeenkomst over de nieuwe Studiekring Ommen die dit najaar wordt opgericht.

Samen nieuwe onderwerpen verkennen en uitdiepen, kennis en meningen uitwisselen. Meedoen in een studiekring is voor veel senioren een uitstekende manier om actief en betrokken te blijven. In Ommen start dit najaar een studiekring voor 50-plussers in de bibliotheek.

Een studiekring is een vaste groep van 10 tot 15 senioren, die regelmatig bij elkaar komen om actuele onderwerpen te bespreken en zich te verdiepen in interessante thema’s. Het gaat om leren, ideeën uitwisselen en mensen ontmoeten. De kring kan uitgroeien tot een hechte groep mensen. Bovendien: deelnemen aan een studiekring houdt je hersenen fit!

De informatiebijeenkomst vindt plaats in de Bibliotheek Ommen, op de eerste verdieping op 21 oktober van 10.00 – 12.00 uur. Aanmelden is gewenst

Datum maandag 21 oktober 2024
Tijd 10.30 tot 12.30 uur