De boel op orde, werken met de Verkenner in Windows

Je computer op orde! Waar staat nou die leuke foto van afgelopen vakantie of waar vind ik de brief van de Belastingdienst terug die ik gedownload heb? Voor veel mensen is dit zeer herkenbaar. In deze cursus leer je in 3 bijeenkomsten werken met de Windows Verkenner en zo meer overzicht te creëren in alle mappen en bestanden op je computer en in de Cloud.

Aan bod komen: de indeling en onderdelen van de Verkenner, de weergaveopties, het zoeken in de Verkenner en bestanden ordenen. Ook gaat het over mappen en bestanden aanmaken, hernoemen, verwijderen en verplaatsen. De cursus is bedoeld voor mensen die al een beetje hun weg weten te vinden op de computer, maar graag nog meer willen leren! Het handigst is als je je eigen laptop meeneemt (met Windows 10 of 11). Kan dit niet, dan kun je een laptop lenen van de Bibliotheek.

Deze bijeenkomst is onderdeel van een driedelige workshop. Andere data zijn 17 en 24 oktober. De aanmelding is voor de gehele serie.

Datum donderdag 10 oktober 2024
Waar Bibliotheek Raalte