Cursus Reizen met het openbaar vervoer

Voor sommige mensen is het al wat langer geleden dat ze gebruik maakten van het openbaar vervoer. Hebt u moeite met reizen met het openbaar vervoer of vindt u het allemaal een beetje overweldigend? Dan is de cursus van onze ov-ambassadeurs echt iets voor u.

Door deze cursus van drie bijeenkomsten te volgen, waarvan de laatste een oefenreisje in de praktijk is, blijkt het vaak allemaal mee te vallen. In drie bijeenkomsten word je wegwijs gemaakt in het reizen met het openbaar vervoer. Van het aanschaffen van een vervoersbewijs tot het plannen van een reis. In de laatste bijeenkomst ga je samen met de OV-ambassadeur het geleerde in de praktijk brengen door een stukje met de bus en trein te reizen. Zo ervaar je hoe gemakkelijk het reizen met bus en trein is.

Deze cursus is onderdeel van de cursus die bestaat uit drie bijeenkomsten die gegeven wordt op dinsdag 29 oktober, dinsdag 5 en 12 November 2024

Wilt u meedoen aan deze cursus? Aanmelden is noodzakelijk.

Stuur een mail naar  of bel 038 – 45 40 130.

Deelname aan deze cursus is gratis. De reiskosten van het proefreisje zijn voor eigen rekening.

De cursus is bedoeld voor 55-plussers.

Datum dinsdag 5 november 2024
Waar Bibliotheek Raalte