Creatieve Schrijfclub

Thema Kunst en cultuur
Locatie en service Bibliotheek Ommen

Creatief Schrijven

Badeend, stoeptegel, komkommer… Zomaar drie woorden, en iedereen kan daar zijn eigen verhaal mee maken.

Een maandelijkse bijeenkomst waar deelnemers op een ongedwongen manier bezig gaan met creatief schrijven. Je gaat op leuke en inspirerende manieren bezig om je fantasie te prikkelen en een verhaal op papier te zetten. Als je bijvoorbeeld elkaar een paar trefwoorden geeft, levert dat verrassende en grappige verhalen op.

Bij de Creatieve Schrijfclub ligt de nadruk op spontaan schrijven, ideeën uitwisselen en samen creatieve manieren verkennen om verhalen te schrijven. Tussendoor worden ook tips gegeven voor een betere schrijftechniek.

De bijeenkomst is op de derde dinsdag van de maand:

• 17 maart
  • 21 april
  • 19 mei
  • 16 juni

In de Bibliotheek Ommen van 13.00 tot 15.00 uur

Deelnemen aan de Creatieve Schrijfclub is gratis. Je kunt zo aanschuiven als je wilt; voor meer informatie of om je komst aan te kondigen kan je terecht bij de bibliotheekmedewerkers in Ommen of mailen naar